Menu
Expat.com

Présentation

Last activity 25 June 2010 by ilhamichouette

Post new topic

B.Nicolas

Bonjour tout le monde,

Nous sommes un couple vivant au Maroc actuellement. Je suis français et j'avais emménagé au Maroc pour des raisons professionnelles et ma fiancée est soudanaise. Elle a voyagé et a fini par s'installer au Maroc jusqu'à ce jour.

Ce compte a été créé afin de pouvoir rencontrer de nouvelles personnes. Nous désirons partir du Maroc et différents pays nous attirent. Nous prenons donc le plus d'informations possible sur chacune de ces destinations.

Les pays qui nous intéressent sont : l'Australie, la Chine, le Japon, le Canada, les Emirats et l'Angleterre. Cela fait beaucoup et le choix dépendra de beaucoup de critères évidemment tel que les opportunités professionnelles et la qualité de la vie.

N'hésitez pas à nous contacter pour échanger, donner vos avis.

A bientôt, nous espérons,par message.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi everyone,

We're a couple and we're living in Morocco. I'm french and I came in Morocco because of a job. My fiancée is from Soudan. She travelled a lot and she after decided to live in Morocco.

We want to live in another country and we wish to meet new people by this site. We try to find informations on Australia, China, Canada, UAE, England, Japan. We're trying to know what is the best for us, basing on the quality of the life, work...

Your advices will be welcome.

See u soon by mail.

Julien

Welcome on board B.Nicolas !

B.Nicolas

Thanks Julien and congratulations for the website!

ilhamichouette

Hey , would like to know more about life in England , Bristol .
Thank you :)

Hi ilhamichouette,
This topic is for new members to present themselves! So please be kind enough to tell us a bit more about you!
Then, if you'd like info about UK, it would be best to post a topic in the adequate forum, asking whatever you'd like to know about the place.
Cheers
Arlette

Articles to help you in your expat project

All guide articles