stage de créole
Dernière activité 29 Juillet 2014 par Tchix
37532 Vues
483 réponses
Abonnez-vous a cette discussion
Nouvelle discussion
Pause. je voudrai bien exprime autant de chose mais pour trois lignes je met 5 mn a réfléchir !
Il a falloir sérieusement m'accrocher et faire des gros progrès pour arriver a vous suivre !
Hippocampe33 a écrit:ben kréol, lé
poinpa facil poumouémoin,
zordhi, moin la retrouv lo31 dann bann zamis !
moin la fé in pic nic bor la mer !
ou la fé in picnic avec lo 31!! ou nana la chance!! ou profite de out vacance!! lo31sé in madame ke moin noré voulu rencontré! elle a bocou fé rire a moin na deu troi semaine de sa!!domage elle i vien pu su le forum!!
bon bin finalement pou in moun ke la souff son promié bougie la reynion ...ou koné in ta domoun!!
christ
Code:
bon bin finalement pou in moun ke la souff son promié bougie la reynion ...ou koné in ta domoun!!
J'ai eu du mal mais si j'ai bien compris,
"pour qq qui fête son premier année, a la réunion, tu connais pas mal de monde " ???
in moun = ??
Ben oui, mi obliz amoin bouzé pou koné domoun
Hippocampe33 a écrit:Pause. je voudrai bien exprime autant de chose mais pour trois lignes je met 5 mn a réfléchir !
Il a falloir sérieusement m'accrocher et faire des gros progrès pour arriver a vous suivre !
ti lamp ti lamp!!= petit à petit!!
sans kou rend aou compte ou va finir par penser en kreol!! la di, kan ou commense réver dan in not lang sé la ke ou gaynll koser!!!
et pu même si ou koz pakoméla(=maintenant) sa lé pa grave!!
christ
Hippocampe33 a écrit:Code:
bon bin finalement pou in moun ke la souff son promié bougie la reynion ...ou koné in ta domoun!!J'ai eu du mal mais si j'ai bien compris,
"pour qq qui fête son premier année, a la réunion, tu connais pas mal de monde " ???
in moun = quelqu'un
Ben oui, mi obliz(force /oblige)amoin bouzé pou konét domoun
sa même même!!!mi tire aou mon chapo!! (bon mi mette pa chapo mé sa lé pa grave!!)
Hippocampe, komen ou fé pou konèt domoun? inscrits aou dans zassociations?
Batisme a écrit:Hippocampe, komen ou fé pou konèt domoun?
inscrits aouou lé inscrit dann zassociations?
moin lé solo a la kase, alor mi vé dann "activités" oussa mi koné pa zot.
zoué kates, pic nic, zoué "pétank", lécol kréol ....
bref, je me bouge ou c'est la mort chez soi !
urbeez entre autre .
Merci Christelle
Hippocampe33 a écrit:moin lé solo a la kase, alor mi vé dann "activités" oussa mi koné pa zot.
urbeez entre autre .
Sa lé bien, koi sa i lé urbeez? mi koné pa.
mi fé pa vilin manier ek demoun, mi "sourire" a zot ....
tu tape sur ton pc, urbeez reunion tu te fais un pseudo et tu verra !
Hippocampe33 a écrit:moin lé
[s]soloa[/s]= tousél la kase, alor mi vé sava = je vaisdann "zactivités" oussa mi koné pa zot.
urbeez entre autre .
je vois que tu utilises beaucoup le" z"c'est vrai que certains parlent comme ça mais d'autres utilisent le "J"en fait il faudrait trouvé un compromis entre le "z" et le " j"
mi zoué c'est plutôt les ados pour accentuer, revendiquer...
mi joué ça passe partout
mi zjoué je dirai que ce serait plûtot les anciens !!
Batisme a écrit:Merci Christelle
Hippocampe33 a écrit:moin lé solo a la kase, alor mi vé dann "activités" oussa mi koné pa zot.
urbeez entre autre .
Sa lé bien,koikossa i lé urbeez? mi koné pa.
a moin si= moi aussi!! (ou moi non plus!!)
Hippocampe33 a écrit:mi fé pa vilin manier ek demoun , mi "sourire" a zot ....
Moin la kozè Kreol vec la tati...la tati ladi fo fer progrès madame Tchix
Mi veu koze Ben kreol
Ah aussi, un monsieur un peu clochard m'a demandé une cigarette dans St Zil
Mi le pas voulu donn aou ( ah...purée que c'est dur de kozer kreol) koz moin le di lé pas prop fumer à 2
Letè pa conten," mi fé manzer mon Kabo aou:/ ladi" lété très kolèr
Mi le pa kompri..
I fé per à moin ( paoura, miedo, afraid... Voilà ...)
SOS Chist
Blandine974 a écrit:Nenenne la raison dire aou fer progrè pour koze créol...
D'abord ... puis , Blandine
bonjour, je suis nouvelle sur le site et à la Réunion aussi depuis le 11 juillet.
Je recherche un stage de créole.
si vous pouvez m'aider, ou me donner des adresses d'associations ou autres
merci de votre aide
Bonsoir,
Ce fil est en réalité une discussion en créole entre membres du forum ( pour laquelle vous êtes la bienvenue...)
Kenjee vous a créé votre propre Topic et je crois que Nimportekoi vous a donné la réponse sur votre discussion
Vous pouvez en attendant le stage ...venir vous initier ici si le cur vous en dit
Nous avons un excellent prof, Christ 974
'Tchix
Zhordi, moin la fé ban komission. mi ashté in pti "carnet" dann boutik a koté lakaz.
mi sava "ecriré" bann "mots, vocavulaire" kréole.
Zot i koz tro vitam pou mon tét, et mi le pa "enkoror" gabié !
Hippocampe33 a écrit:Zhordi, moin la fé ban komission. mi ashté in pti "carnet" dann boutik a koté lakaz.
Lé bon sa hippo
Si mi peu aide aou ti pé, moin la commencé koz créol ek bann camarade bureau, san rendr compt a moin, en zouant, lé plu difficil, lé lé premer mot, aprè li vien tou seul... Kréol la jamai totoche a moin, mai li encourage a moin Lance aou, fonce, occupe pa zot tout !!!
Batisme a écrit:Bonzour Tchix, ki i lé "la tati" lé out professeur?
plus haut j'ai signalé que ce n'était pas la peine de mettre des z partout!! ici la reynion nou koz pa su le boutt la lang!!!nou zozote pa mais attention nou totoche!!!
nou "totoche out momon=monmon=manman"'bref ta mère quoi!!!) en fait ici nou totoche jamais le papa!!
totoche out monmon= juron (tous les réunionnais connaissent ce juron mais nous sommes très peu à en connaître la signification!!! totoche =sexe de la femme
Tchix a écrit:Ah aussi, un monsieur un peu clochard m'a demandé une cigarette dans St Zil
Mi lemoin la pas voulu donnaouali =lui ( ah...purée que c'est dur de kozer kreol) koz moinlela di lé pas prop fumer à 2
Letè pa conten," mi fé manzer mon Kabo (c'est la plus grosse insulte qu'un homme frustré puisse dire à une femme respectable comme toi) aou:/ ladi" lété très en kolèr
Mi le pa kompri..
SOS Chist
K_ _ O étant le Sexe !!
christ974 a écrit:Tchix a écrit:Ah aussi, un monsieur un peu clochard m'a demandé une cigarette dans St Zil
Mi lemoin la pas voulu donnaouali =lui ( ah...purée que c'est dur de kozer kreol) koz moinlela di lé pas prop fumer à 2
Letè pa conten," mi fé manzer mon Kabo (c'est la plus grosse insulte qu'un homme frustré puisse dire à une femme respectable comme toi) aou:/ ladi" lété très en kolèr
Mi le pa kompri..
SOS Chist
K_ _ O étant le Sexe !!
Mi va trouvé Lo ti bonomm domin à St Zil et mi donn gifle ali
Blandine974 a écrit:Nenenne
laraison dire aou ....fer progrè pour koze créol...
li /nénène nana raison de dire aou ke i fo ou fé progré pou (gagn) koz créole!!
ou démerde bien!! (= tu te débrouilles bien!!) (tchixx na raison i fé encore un peu )
nénène= bonne en français et en créole
christelle
christ974 a écrit:Tchix a écrit:Ah aussi, un monsieur un peu clochard m'a demandé une cigarette dans St Zil
lela di lé pas prop fumer à 2
SOS Chist
!!
Il voulait une taff
demin, "garagiste" répar mon loto é mi sava boir in ti kfé (c'est mon mot a moi même en français) ek Dominique avan me marsh "jusqu'a" mon kaz laho !
Hippocampe33 a écrit:Zhordi=jordu/jordi, moin la fé
(ban)komission.mimoin la ashté in pti "carnet" dann la boutik a koté lakaz.
Zot i koz tro vitam ( )pou mon tét, etmimoin le pa "enkoror" gabié !
ti lampe ti lampe!! ou bien tardra viendra!!!ou encore la patience (pasians) i guéri la gale(il faut savoir prendre son mal en patience!!)
Tchix a écrit:christ974 a écrit:Tchix a écrit:Ah aussi, un monsieur un peu clochard m'a demandé une cigarette dans St Zil
Mi le pa kompri..
SOS Chist
K_ _ O étant le Sexe !!
Mi va trouvé Lo ti bonomm dominàdann St Zil etmima donngifleali in calotte=gifle
di ali :out k_ _ _ lé tro sale .... mi ve pa!!! non laisse tomber ... li vaut pas la peine!!! sé in pov couillon!!
Blandine974 a écrit:Hippocampe33 a écrit:Zhordi, moin la fé ban komission. mi ashté in pti "carnet" dann boutik a koté lakaz.
Lé bon sa hippo
Si mi peu aide aou inn ti pé, moin la commence koz créol ek bann camarade travay (bureau), san rendramoincompta moin, en zjouant, lé plu difficillélé promié mot, aprè li vien tou seul... Kréol la jamai totoche (frapper) a moin, mai li encourage a moin Lance aou, fonce, occupe pa zottout!!!
sa la pa in totoshman!! in zoreil i amont in not zoreil comment i koz créol!!!
mersi blandine!!
Code:
sa la pa in totoshman!! in zoreil i amont in not zoreil comment i koz créol!!!
Rien compris sur e coup là !
Hippocampe33 a écrit:demin, "garagiste" répar mon loto é mi sava boir in ti kfé (c'est mon mot a moi même en français) ek Dominique avan me marsh "jusqu'a" mon kaz laho !
"demin in garagiss i répare mon loto... aprè sa mi sava boir in kfé ek dominique (donne ali mon bonjour!! et di ali moin la pa oubli ali) et mi monte la kaz a pié"
eske ou boir in kfé son kaz? Zot i habit a coté?
demin soir, si mon loto lé bon, mi sava "conduire" dann st pierre, oussinon mi sava sone bann zami pou li amene amouin
Hippocampe33 a écrit:Code:
sa la pa in totoshman!! in zoreil i amont in not zoreil comment i koz créol!!!Rien compris sur e coup là !
sa la pa in totoshman= ça, c'est la meilleure!ou bien c'est désolant!!ou encore on n'est pas dans la M_ _ _ e!!!
vi, li habit a coté mon kaz, é mi boir in kfé son kaz
mi souhait azot la bonn nuitt!!
Facile, copié-collé !!
Articles pour préparer votre expatriation à La Réunion
- Ouvrir un compte en banque à La Réunion
Ouvrir un compte bancaire si vous décidez de résider à La Réunion est ...
- Travailler à La Réunion
Votre déménagement ou expatriation à La Réunion rime avec travailler ? Expat.com vous ...
- Visas pour La Réunion
L'île de La Réunion est un DROM ou Département et Région (français) ...
- Se loger à La Réunion
La question du logement fait partie des priorités qu'il s'agisse d'un changement de ...
- Formalités d'entrée à La Réunion
Voici les formalités pour voyager et passer la frontière une fois arrivé à ...
- Les impôts à La Réunion
Quelle fiscalité pour les métropolitains et étrangers qui chosissent de s'installer ...
- Téléphone et Internet à La Réunion
C'est un dilemme à chaque expatriation… Garder son abonnement téléphonique dans son ...
- Étudier à La Réunion
Pourquoi ne pas joindre l'utile à l'agréable en allant étudier à La ...