Menu
Expat.com

je vend ma maison de sosua

Post new topic

mapetitecerise

A vendre
Particulier vend Maison de 80m2, terrain 245m2, située à Sosua, République Dominicaine, région Nord, composée de 2 chambres, 2 salles de bains, double living, cuisine, terrasse autour de la maison, (vendue meublée), jardin avec arbres fruitiers, citerne d’eau individuelle, inverseur d’électricité, Piscine partagée en commun, situation 700m en retrait de la ville, 10 minutes à pieds de la plage, 20 minutes de l’aéroport de Puerto Plata, photographies sur demande, prix 100.000 USD

To sell Private individual sells House of 80m2, ground 245m2, situated to Sosua, Dominican Republic, region the North, consisted of 2 rooms(chambers), 2 bathrooms, double living room, cooking(kitchen), garden with fruit trees, tank of individual water, reverser of electricity, Swimming pool shared in common, situation 700m set back from the city, 10 minutes in feet of the beach, 20 minutes of the airport of Puerto Plata, photograph on inquiry, price(prize,prices,prizes) 100.000 USD,

Christine

Bonjour! Merci de poster dans les petites annonces Dominican Republic > Logement.

Christine

Hyperboles

Bonsoir,
votre maison est-elle vendue?
Myriam.

mapetitecerise

non , toujours pas , mon mail direct : mapetitecerise@hotmail.com
cordialement

Articles to help you in your expat project in Dominican Republic

All of the Dominican Republic's guide articles